2020. május 29. 10:14 - Lóczi Dóra

Bemutatkozik a város új aljegyzője

Új aljegyző kezdte meg munkáját a Polgármesteri Hivatalban. Az előtte álló feladatokról, terveiről kérdeztük Zsarnai Anitát.

 

 

blog_p003.jpg

Zsarnai Anita


Megkérem, hogy mutatkozzon be a Komlós Média blog olvasóinak!

Üdvözlöm az olvasókat, Zsarnai Anita vagyok. Ez év április 20-a óta dolgozom itt a Tótkomlósi Polgármesteri Hivatalban, mint aljegyző.

Miért választotta ezt a kihívást? Miért jelentkezett erre a tisztségre?

Megmondom őszintén, konkrét személyi kötődésem Tótkomlóshoz nincsen, de nagyon sok tótkomlósi ismerősöm és régi kollégám van, akikkel korábbi munkahelyeimen volt munkakapcsolatom. Igazából, amikor a pályázati felhívást megláttam, a Polgármesteri Hivatalt vezető jegyző kolléga személye volt nagyon fontos, hiszen nagyon jól ismerem őt, dolgoztunk együtt a Járási Hivatalban. Azt is tudtam, hogy nagyon jó csapatmunka folyik itt a hivatalban, nem utolsó sorban pedig szerettem volna kicsit komplexebb feladatokat ellátni ahhoz képest, amit én az Orosházi Járási Hivatalban, hatósági szakügyintézőként végeztem.

Igen komoly közigazgatási tapasztalata van, amit nyilván itt is tud majd hasznosítani!

Így igaz, több mint 25 éves közigazgatási pályafutásom során e szervezett rendszer több szintjén is dolgoztam. Az Államigazgatási Főiskola elvégzését követően Orosházán, az akkori Városi Tanácsnál gyámügyi ügyintéző voltam,
utána Kardoskúton jegyzői feladatokat láttam el. Dolgoztam a Belügyminisztérium Önkormányzati Főosztályán, mint szakreferens, aztán néhány év vállalkozói szférában eltöltött időszak után visszakerültem a közigazgatásba, az Orosházi Polgármesteri Hivatalhoz, ahol többféle feladatot is elláttam. Ezután pedig szabálysértési ügyintézőként dolgoztam több évet a Békés Megyei Kormányhivatalnál, majd pedig az Orosházi Járási Hivatalnál, de a szabálysértési rész mellett nagyon sok egyéb hatósági feladatom is volt.

Milyen feladatkört fog ellátni a Tótkomlósi Polgármesteri Hivatalban? Milyen esetekben fordulhat a lakosság Önhöz?

Általánosságban azt kell, hogy mondjam, hogy az igazgatási osztályt vezetem, mint aljegyző, tehát az osztály feladatkörébe tartozó tevékenységeket kell koordinálnom, ellenőriznem. Az aljegyző általános helyettese a jegyzőnek, tehát a jegyző távollétében kell ezt a feladatot ellátnom, illetve ezen túlmenően, amivel a jegyző, vagy a polgármester megbíz, nyilvánvalóan a hivatal működésével, a képviselő-testület működésével kapcsolatos feladatok. Azt gondolom, hogy bármilyen ügytípusban kereshetnek az ügyfelek engem is, hiszen akkor közösen, az ügyintézők segítségével megoldást keresünk a problémákra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://komlosmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr6115727966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása