A Szekeres Étterem üzemeltetőjével beszélgettünk a jelenlegi helyzetről - Szántó Gábor
A szigorítások sújtották a vendéglátó egységeket is, olyannyira, hogy be is kellett zárni. Milyen módon tudjátok így kiszolgálni a vendégeket?
Ez így igaz. Március 27-től nekünk is meg kellett szüntetni a helyben fogyasztást. Azóta bevezettük a teljes körű, díjmentes ételkiszállítást Tótkomlós területén. Ezzel próbálunk segíteni az itteni lakosoknak
Milyen az ételek palettája, illetve milyen módon rendelhetnek a vendégek?
A heti menünk továbbra is a megszokott minőségben és módon elkészítésre kerül. Ezen kívül az étlap teljes kínálatát megrendelhetik a vendégek. Ezt telefonon, e-mailben vagy Facebook üzenet formájában is megtehetik. Telefonon a 06/70-285-6464-es telefonszámon tudnak minket elérni, reggel 8-tól délután 2-ig.
Mennyi idő szükséges a kiszállításhoz?
Menürendelést 9:30-ig tudunk fogadni, az étlapról történő rendelés teljes nyitvatartási időben leadható.
Gondolom fokozottabban kell ügyelni a higiénés szabályok betartására, mi az, amire még jobban ügyeltek?
Természetesen eddig is szigorúak voltak a követelmények, de amire most nagy hangsúlyt fektetünk, az a rendszeres fertőtlenítés, még gyakoribb kézmosás, kötelező maszkviselést rendeltem el az étterem területén, valamint a gumikesztyű rendszeres cseréjét is.
Hogyan fogadták ezt a komlósiak, mennyire élnek a lehetőséggel?
A korábbi előfizetőink megmaradtak, egyelőre ez még nem fejlődött fel olyan szintre, amit vártunk, de kitartunk, és bízunk benne, hogy pozitív irányba még el tud ez mozdulni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.